تاریخچه شکل گیری زیمنس آلمان و عملیات های آن
پیغام مدیر :
با سلام خدمت شما بازديدكننده گرامي ، خوش آمدید به سایت من . لطفا براي هرچه بهتر شدن مطالب اين وب سایت ، ما را از نظرات و پيشنهادات خود آگاه سازيد و به ما را در بهتر شدن كيفيت مطالب ياري کنید.
تاریخچه شکل گیری زیمنس آلمان و عملیات های آن
نوشته شده در سه شنبه 12 فروردين 1399
بازدید : 802
نویسنده : امین پارسیان

یکی از این غول‌های صنعتی قرن نوزدهی زیمنس بود. شرکتی که بیش از ۱۷۰ سال پیش در برلین متولد شد و اولین فعالیتش را در حوزه مخابرات و خطوط تلگراف انجام داد. آقای «ورنر فون زیمنس» مهندس ۳۰ ساله‌ای که به همراه «جورج هالسکه» تلگرافی اختراع کرده بودند که در آن دیگر خبری از آن خط و نقطه‌های معروف مورس نبود و لازم نبود متصدی تلگراف نشانه‌های دریافتی را دیلماج کند. اجرای خطوط تلگراف داخلی بین برلین و فرانکفورت اولین پروژه‌ی اجرایی شرکت «صنعتی و هالسکه» بود. پس از آن پروژه‌های بین‌المللی نیز به سوی آن‌ها سرازیر شد. اجرای خط بسیار طولانی میان لهستان و روسیه برای آن‌ها حسابی سودآور شده بود. شرکتی که کار خود را تنها با ۱۰ کارمند آغاز کرده بود در آن زمان بیش از ۳۰۰ نفر کارمند داشت که بیشتر آن‌ها در خارج از آلمان فعالیت داشتند. پروژه لندن-کلکته و خط ارتباطی بین اروپا و آمریکا از طریق کابل‌های زیردریایی جزء پروژه‌های بزرگ بین‌المللی آن‌‌ها بود.

امروزه عملیات شرکت زیمنس به چهار بخش اصلی انرژی، صنعتی، پزشکی و زیرساخت‌های شهری تقسیم می‌شود. تجهیزات مخابراتی،تجهیزات تولید برق، سیستم‌های اتوماسیون صنعتی، تجهیزات نورپردازی، تجهیزات پزشکی، سیستم‌های ریلی، لوازم خانگی، سامانه‌های اعلام حریق و ... محصولاتی هستند که در کارخانه‌های زیمنس در کشورهای گوناگون تولید می‌شوند. هم‌اکنون شمار کارکنان زیمنس بالغ بر ۳۶۰ هزار نفر است، که در ۱۹۰ کشور جهان اشتغال دارند و دفتر مرکزی این شرکت در شهر مونیخ، آلمان قرار دارد

گروه صنعتی ماد توزیع کننده رسمی انواع محصولات شرکت زیمنس (Siemens) در حوزه‏‌های اتوماسیون صنعتی زیمنس و .... در ایران است و شما میتوانید برای استفاده از محصولات شرکت زیمنس از این شرکت استفاده کنید همچنین لازم به ذکر است که این شرکت نمایندگی رسمی کمپانی زیمنس آلمان در ایران می باشد

همچنین لازم به ذکر است که شرکت زیمنس علاوه بر خدمات فنی مهندسی که ارائه می دهد در حال حاضر موارد زیر را نیز تولید می کند:                

تجهیزات مخابراتی

تجهیزات نیروگاهی  و تولید انرژی برق

نورپردازی حرفه ای

تجهیزات پزشکی

لوازم خانگی

تجهیزات تابلو برق صنعتی

سیستم های اعلام حریق

سیستم های ریلی






مطالب مرتبط با این پست
.



می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: