پیغام مدیر :
با سلام خدمت شما بازديدكننده گرامي ، خوش آمدید به سایت من . لطفا براي هرچه بهتر شدن مطالب اين وب سایت ، ما را از نظرات و پيشنهادات خود آگاه سازيد و به ما را در بهتر شدن كيفيت مطالب ياري کنید.
خرید آنلاین در مقابل خرید درون فروشگاهی
نوشته شده در یک شنبه 24 اسفند 1399
بازدید : 745
نویسنده : امین پارسیان

 

خرید آنلاین در مقابل خرید داخل فروشگاه - که برای خرده فروشان بهتر است

یکی از مهمترین درسهایی که خرده فروشان باید از شرایط اقتصادی فعلی بیاموزند ، اهمیت داشتن فروشگاه اینترنتی است.

شرکتهایی که در جریان قفل اخیر توانستند محصولات و خدمات خود را به صورت آنلاین بفروشند ، بسیار بهتر از آنهایی بودند که این کار را نکردند.

اهمیت تجارت الکترونیکی تا سال آینده و فراتر از آن ادامه خواهد داشت ، با پیش بینی فروش آنلاین در سراسر جهان تا سال 2021 تقریباً به 5 تریلیون میلیارد دلار. همچنین تا سال 2040 ، 95٪ از خریدهای آنلاین انجام خواهد شد. اکنون که اهمیت تجارت الکترونیکی را دریافتیم ، بیایید نگاهی به مزایای هر یک بیندازیم.

 

هر دو - خرید آنلاین و فروشگاه های زمینی مزایای خود را دارند که هم برای خرده فروشان و هم برای خریداران مفید است. بیایید نگاهی به برخی از آنها بیندازیم.

 

مزایای فروشگاه های آنلاین:

دسترسی 24 ساعته 7 روز - در حالی که فروشگاه های فروش آجر و ملات ساعات کاری دارند ، در هر زمان و از هر مکانی می توان به یک وب سایت تجارت الکترونیکی دسترسی داشت. مشتریان می توانند فوراً خریدی انجام دهند و روز بعد کالای خود را تحویل بگیرند.

راحتی - مشتریان می توانند از راحتی خانه های خود خرید کنند بدون اینکه مجبور شوند با اتومبیل خود را به محل فیزیکی برسانند و مجبورند با با شلوغی و صف های طولانی در پیشخوان خانه کنار بیایند.

کالاوما یکی از بهترین و ارزانترین فروشگاه های اینترنتی در کشور می باشد که همیشه دارای تخفیف های شگفت انگیزی می باشد.

صرفه جویی در وقت - مشتری می تواند محصولات چندین وب سایت را با یکدیگر مقایسه و مقایسه کند و هر آنچه را که احساس می کند بهترین است خریداری کند. این کار را می توان بلافاصله و بدون نیاز به مراجعه از فروشگاه به فروشگاه دیگر انجام داد.

افزایش دسترسی - خرده فروشان می توانند به مشتریانی فراتر از منطقه جغرافیایی خود برسند. در واقع ، تا سال 2021 ، 2.14 میلیارد خریدار آنلاین وجود خواهد داشت و اگر وب سایت تجارت الکترونیکی داشته باشید ، می توانید سهم بیشتری از بازار را بدست آورید.

کاهش هزینه ها - با فروشگاه آجر و ملات ، هزینه های سربار زیادی مانند اجاره ، حقوق کارمندان ، تهیه لوازم و بسیاری دیگر دارید. با یک فروشگاه آنلاین می توانید از این هزینه ها جلوگیری کنید.

مزایای فروشگاه های آجر و ملات شامل موارد زیر است:

عنصر ملموس - مشتریان می توانند کالا را از نظر جسمی احساس و امتحان کنند ، بنابراین به آنها اطمینان بیشتری در خرید می دهند.

در دسترس بودن فوری - به محض پرداخت هزینه اقلام توسط مشتری ، می تواند بلافاصله لذت بردن از آن را بگیرد.

این تجربه - بسیاری از مردم از رفتن به فروشگاه های دیگر و دیدن کالاهای خاص لذت می برند. این یک تجربه خوشایند را برای آنها فراهم می کند.

هزینه های حمل و نقل - در حالی که برخی از خرده فروشان آنلاین حمل و نقل رایگان را ارائه می دهند ، برخی دیگر چنین نمی کنند و مشتریان تمایلی به پرداخت هزینه های اضافی ندارند.

احتمال بازگشت کمتر - موارد خاصی مانند لباس و آرایش به تناسب کاملی نیاز دارند و خرید صحیح بدون امتحان آن دشوار است.

اکنون که مزایای خرید آنلاین و خرید آفلاین را بررسی کردیم ، بیایید دریابیم که چگونه کسب و کارها می توانند این دو تجربه را برای استفاده از هر دو روند ترکیب کنند.






مطالب مرتبط با این پست
.



می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: